onsdag, april 19, 2006

2006-04-19

Onsdag

Dagens namnsdagsbarn: Olaus Ola
Dagens ordspråk: Man saknar inte kon förrän båste är tomt

+ 6 grader växlande molninghet, blåsigt

Igår när jag körde hem Tindra så fick jag scrappsaker av min dotter igen bla.en bok som hon även tagit in i butiken den heter "Phoptography for scrapbookers" en kanon bok. Redan efter första sidan älskade jag denna bok den inehåller en massa kanon tips på hur man fotograferar. Så nu skall jag leka med min kamera idag, fick massa AHA! upplevelser i denna bok. Tack min älskade dotter.
Jag hade även med mig en stor låda med nya papper, foamstamps mm.med mig hem. Detta skall jag hänga upp i butiken idag.

Har faktiskt fått scrappat en layout i kväll. Tog några kort på Tindra härom dagen, tyckte att hon var så söt här.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt med en sådan fin present och så mycket nya roliga saker ni har fått...
Ska bli kul att se dina foton efter alla tips du fått.
Kram

Evelina sa...

Så trevligt med massa nya grejer! Det är väl bäst jag börjar spara då, så jag har "råd" att gå på maran ;-), för det var värst vad mycket trevliga papper det var.
Kram

Anonym sa...

Kul med nya grejor, den boken skulle jag också vilja ha.
Fin Sida du har gjort
Ha det gott
Kram

Anonym sa...

Jag älskar din senaste LO, är grymt imponerad över hur du fått öljetterna så tätt. Fotona är underbara!
Kram

Anonym sa...

Så härliga foto på Tindra. Öljetterna har du lagt ner jättejobbet på. Jag är impad.

Anonym sa...

Attan också. Glömde skriva vem jag är.
Kram Bammie