lördag, april 08, 2006

2006-04-08

Lördag

Dagens namnsdagsbarn: Nadja Tanja
Dagens ordspråk: Innan du lånar pengar av en vän bör du bestämma vad du beöver mest.

+ 4 grader Mulet


Lördag igen jag kan bara inte fatta hur fort en vecka går!!!!!
Vi skulle egentligen varit på Hoppis & Skuttis med Julia men det var inställt idag.
Butiken är öppen 13:00-16:30 så det blir väll att jag scrappar lite medans jag har hand om den.Fick väldigt mycket fina papper och dekorationer igår. LYCKA. Det skall ju packas ordrar också. Sen är det som vanligt på undervåningen plock ,tvätt mm.

Jag scannade in ett gammalt foto jag hade på Eléonore och Jimmy som jag sedan skrev ut. När vi var på Borås Djurpark fick dom ta Körkort för elefant. Detta är Eléonores Layout + Körkortet.




Detta är Jimmys Layout + Körkort.



1 kommentar:

Evelina sa...

Vilka härliga Layouter!! Verkligen jättefina, båda två! Alla är friska här nu och vi har påsklovsbesök av tre kusiner, en mamma och en pappa. Fullt hus alltså! Inte mycket scraptid blir det (eller ingen...) men jag får väl stilla min hunger genom att pyssla lite med barnen kanske.
Ha en bra dag!
KRAM KRAM!