onsdag, april 12, 2006

2006-04-12

Onsdag
Dagens namnsdagsbarn: Liv
Dagens ordspråk: Inget ont utan att det har något gott med sig.

+ 4 grader Regn

Idag skall jag iväg till läkaren för att se om dom kan göra något åt mitt öga, hon skulle ju ha talat med en plastikkirurg om vad som kan göras om inte förlamningen gått tillbaka. Kanske passande ordspråk idag då, vi får väll se.

Tillbaks från läkaren men inte blev jag gladare för det. Hon hade pratat med en plastikkirurg på Shalgrenska och det han sa att han kunde göra det var att
1: sy igen lite av ögat
2: sätta en guldtungd i ögonlocken så att det håller sig nere
Fy katten det är ju som att välja mellan pest eller kolera, hur kommer det att se ut? jag kommer ju att bli ännu fulare med ett halvöppet öga. Jag får väll gå med solglaögon alltid sedan BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

4 kommentarer:

Therese sa...

Håller tummarna!!!!!
*Kramis*

Anonym sa...

Håller tummarna för dig i dag.

Kram Eva-Lena

Evelina sa...

Hoppas verkligen att de kan göra något för dig Bettan!
Stora styrkekramar!

MOLLES BLOGG sa...

Tusen tack för att vi fick komma och shoppa så här på kvällskvisten!
Nu är påskhelgen räddad!

TACK!!

Hälsningar Malin