söndag, april 09, 2006

2006-04-09

Söndag

Dagens namnsdagsbarn: Otto Ottilia
Dagens ordspråk: Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

+ 3 grader Regn

Åh, regenet det bara öser ner å jag blir så blöt om både skor och strumpor.

Fy vad trist! Dom lovade ganska hyfsat väder här till Påsk iallafall, alltid något.
Butiken är öppen mellan 12:00-16:00 idag.Blir väll att jag scrappar under tiden sen skall jag nog börja att klippa ut mönstret till brudklänningen som jag skall sy, det är ganska mycket arbete innan man kan börja sy.

Tjejerna gick ut en stund och då passade farmor på att scrappa.
Detta är ett foto på lilla Eléonore hon sitter och matar Killen med något gott hos mormor och morfar. Jag har gjorde den efer en skiss som Lene Solhaug på ett norskt forum har gjort.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Bettan nu är det faster som tittat på allt trevligt .Pia med familj är här o hälsar.

Kram Biggan.

Eleonore sa...

Hahaha vilka bulliga kinder jag har :)

Fint mamma lilla!

Anonym sa...

Vad rund hon var en gång itiden,det kan man inte tro...
Jag älskar dina LO´s från igår (körkorten) underbara papper och upplägg!
Kram