måndag, april 17, 2006

2006-04-17

Måndag

Dagens namnsdagsbarn: Elias Elis
Dagens ordspråk: I krig och kärlek är alla medel tillåtna

+ 6 grader Mulet

Vart tog det fina vädret vägen????
Tjejerna var ute hela dagen i det underbara vårvädret i går. Nathalie, tjejerna och jag åkte och hälsade på våra hästar Frisco och Tequila i går. Nathalie sålde Tequila och sedan ville dom ha en sällskapshäst till honom och då fick dom min Frisco, dom är bara drygt 1 mil bort. Dom är på ett underbart ställe mitt i skogen med en massa underbara hagar och en sjö. För er som bor här vet kanske vart Finas torpgård ligger?

Min älskling är den mörkbruna. Han lyfte på huvudet och kom så fort jag ropade på honom.



I dag tänkte jag ställa kosan till Plantagen för att köpa lite växter dels till växthuset och lite blomster.

Var iväg i stan och fick köpt 1 st Änglatrumpet och 2 st tomatplantor. Det började ju regna så det var inte så kul att gå utomhus och titta på andra blommor får göra det en annan dag.

3 kommentarer:

Therese sa...

Vad härligt det ser ut! Det blir ett fint kort att scrappa :)

*Kramar om*

Evelina sa...

Åh vad härligt att köpa växter, det är lika kul som att köpa scrapgrejer! hoppas du hittade något roligt!!
KRAM från mig i ÖÖÖSREGNET!! (och jag som tänkt greja i trädgården idag....det blev inte så riktigt...)

Anonym sa...

Vilken fin hemsida du gjort, kanonfin!
Härligt att ni haft en bra påsk trots att alla timmar i köket snabbt slukades upp, men det måste väl bero på att maten var så fantastisk!
Kram