söndag, april 02, 2006

2006-04-02

Söndag

Dagens nanmsdagsbarn: Gudmund Ingemund
Dagens ordspråk. Det kortaste avståndet mellan två människor är ett leende.


+ 4 grader och mulet.


Det är så underbart att få höra Fiskmåsen skrika igen. Första gången jag hörde den i år var i Fredags när jag hämtade Kelvin och Tindra på dagis och nu var den här utanför och skriade i morse.UNDERBART!!
Planerna för idag är att först ha butiken öppen sen skall Jimmy och Nathalie komma hit och äta middag.Vill hinna med att scrappa också jag har ju så många fina kort på mig som liten som jag vill göra färdigt.

Kunde scrappa medans jag hade butiken öppen så det blev en layout till på lilla mig.




"Nanen" var en frottéhanduk med fransar på som jag satt och killade mig under näsan med när jag sög på min tumme.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin LO. Ja visst är måsskriken härliga på vårkanten. Sedan kan de bli lite väl mycket av dem. Jag gillar dem bäst på bild.
Kram
Bammie

Evelina sa...

Underbart fint! Det ser såå gosigt ut. Jag hade en nalle som jag snuttade sönder öronen på jag ;-) . De där runda "stäng" grejjisarna med snöret runt, där nere på LO:en, var riktigt coola. Säljer ni såna?
Kramisar.

Anonym sa...

Härligt att våren är på antåg!
Underbar sida med mycket sömmar, urgulligt foto!
Kram