onsdag, april 05, 2006

2006-04-05

Onsdag

Dagens namnsdagsbarn:Irene Irja
Dagens ordspråk: Bättre att tända ett ljus, om än aldrig så litet, än att förbanna mörkret.

+ 2 grader och mulet.

Dagen har börjat med huvudvärk, kunde börjat bättre vi får se om det utvecklar sig till migrän.Mina planer för dagen är inte så stora skall försöka att ta lite nya foton på tjejerna. Det är inte det lättaste för så fort jag tar fram kameran så blir dom så stela och tillgjorda, jag får försöka att smyga mig på dom för jag är ju inte ute efter porträttbilder.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad produktiv du var igår, fina sidor blev det också!
Hoppas att du slipper migrän.
Kram på dig!

Therese sa...

Hoppas att du mår bättre och att huvudvärken är som bortblåst, jag håller tummarna.
Själv sitter jag på jobbet idag, Martin är hemma med Oskar.
*Kramar om*

Therese sa...

Hoppas att du mår bättre och att huvudvärken är som bortblåst, jag håller tummarna.
Själv sitter jag på jobbet idag, Martin är hemma med Oskar.
*Kramar om*

Eleonore sa...

Själv sitter jag med migrän, Jimmy fick hämta barnen på dagis nu så hätar jag dom på bilreconden senare :(

Hoppas du slapp migrän och att du fick plåtat barnen, ta flera kort varje dag så vänjer dom sig snart vid kameran och slutar fjanta sig. *hoppas jag*

Kram din dotter

Eleonore sa...

Hej hopp mamma, nu har jag fixat så du har en klocka på din blog också för visst är det en livsnödvändig sak ;)

Puss Elli

Anonym sa...

HEJ! har tittat och läst på allt fint och trevligt,är stolt över min brorsdotter.

Kram biggan