fredag, april 07, 2006

2006-04-07

Fredag

Dagens namnsdagsbarn: Irma Irmelin
Dagens ordspråk: Naturen, som gav oss två ögon att se med och två öron att lyssna med, har bara gett oss en tunga att tala med.


+ 3 grader och SOL.

Äntligen lyser solen på mig när jag vaknar. Även tjejerna blev glada så nu skall här ätas frukost och sen vill dom gå ut och då skall jag scrappa. Hoppas att mitt månadspaket från Knkclub kommer idag, då har jag nya papper + att jag fick nytt alfabet till min Sizzix igår som jag beställt.Jag har ju en layout som är halvfärdig den kommer att bli klar iallafall.

Mitt månadspaket kom idag + lite annat jag beställt. Jag fick gjort färdigt layouten som jag började på häromdan, min lillasyster Ros-Marie och jag, vi kallade oss för Beth och Ros när vi var små. Här har jag använt mitt nya alfabet som kom igår.




Det blev en till idag på lilla Kelvin som ramlade ner i toalettstolen.
Här har jag använt alfabetet jag fick av min älskade dotter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Bettan, ja man blir glad av solen den är efterlängtad, spännande med klänningen som skall sys. kramisar Pia

Evelina sa...

Underbart med sool!! :-)...och vi kan inte gå ut...Noah har kräkts idag. Så trist och tråkigt så det inte är klokt. Hoppas du fått dina papper och fått scrappat lite. Önskar dig en fin helg. KRAM!

Eleonore sa...

Datumet då Kelvin ramlade ner i toa var 2004-04-23, tid 08:39 ;)

Kram