torsdag, april 13, 2006

2006-04-13

Torsdag

Dagens namnsdagsbarn: Artur Douglas
Dagens ordspråk: Man skall vänta det värsta och hoppas det bästa

+ 4 grader Regn

Idag skall vi hjälpa Jimmy och Nathalie att flytta, det kommer väll att ta hela dagen.
I går eftermiddag var jag och hämtade Kelvin och Tindra på dagis, Elli var på möte.
Dessa underbara små älsklingar blir alltid lika glada när jag kommer och hämtar dom. När dom ser mig så ropar dom högt MIN MORMOR och kommer springades för att ge mig en hård kram och puss.Sen när Elli kom så klädde vi Påskris här med alla 4 barnen. Elli tog en massa fina foton på händelsen som jag skall scrappa sedan.

4 kommentarer:

Therese sa...

Hej Bettan!
Tack snälla för att vi fick komma igår.

Önskar dig en fin dag och ta nu inte ut dig för mycket.
*Kramar om*

Anonym sa...

Vad gosigt det är med ett sådant bemötande :o)
Hoppas att det går bra med flytten!
Kram

Evelina sa...

Vilka underbara barnbarn du har! Hoppas du inte slitit ut dej idag utan har lite krafter kvar till påskfirandet ;-)
KRAM!

Lilo sa...

Vad härligt med barnbarn! Mina barn älskar också sin mormor! =)
Önskar dock att de hjälpt mig med påskriset så jag fått lite fina foton.... jag fick klä det alldeles själv och den enda som visade lite intresse var Mango.