lördag, april 01, 2006

2006-04-01

Lördag

Dagens namnsdagsbarn: Harald Hervor
Dagens ordspråk: Mårgondagen är den dag då den late har som mest att göra.

+ 2 grader Mulet och disigt.

VARNING!!! Låt er inte luras idag.
Själv gick jag på det på morgonen av meterologen på TV 4 han sa att det var varma vindar på väg från Polen och att vi kunde få upp mot en 15 grader varmt ett par dagar
sen när han gick till kartan så sa han att gick ni på den.Fy vad elakt jag som genast såg framför mig hur jag fixade i mitt växthus.Tänk att nu är det Lördag igen och jag har butiken öppen igen, det var ju i förrgår det var helg eller? SKUMT!!!

1 kommentar:

Evelina sa...

Den bluffen hade jag gått på med en gång...så mycket som man längtar efter vår, värme och sommar...
Hoppas du får scrappat riktigt mycket i helgen. Här flyttar vi garderober - trist!
Kram!