fredag, april 14, 2006

2006-04-14

Fredag

Dagens namnsdagsbarn: Tiburtius
Dagens ordspråk: Den enes död den andres bröd

+ 5 grader Mulet

GLAD PÅSK!!!!

Ja, då var det långfredag då! Toni och Jimmy jobbar idag så jag skall hjälpa Nathalie att städa det sista det är bara golven kvar. Måste planera lite för i morgon vi skall ha påsklunch här innan Elli börjar att jobba. Sen skall jag scrappa om det blir någon tid över.

Inte blev det något scrappat idag. Elli och barnen kom hit på eftermiddagen och då hjälpte min älskade dotter mig med min hemsida. Ni kan komma dit genom att trycka här där finns inte så mycket att titta på nu men där kommer jag att lägga upp mina scrappalste och fotografier allteftersom.
Tur att min älskade dotter vill hjälpa sin tröga mamma med detta .

Puss älskade dotter.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar er alla en riktigt glad påsk. Även vi skall snart iväg på en härlig påsklunch. Hälsa till Elli från mig.
Kram Bammie.

Anonym sa...

Ha en riktigt härlig påsk!
Kram

Anonym sa...

GLAD PÅSK, Bettan!!
Hoppas ni får en riktigt skön och vilosam helg allihop!
KRAM!

Therese sa...

Glad Påsk!!! :)
*Kramelikram*

Anonym sa...

GLAD PÅSK

Kram Eva