måndag, maj 29, 2006

2006-05-29

Måndag

Dagens namnsdagsbarn:
Yvonne Jeanette
Dagens ordspråk: Människor är som fallskärmar. Först när de utvecklas fårstår man deras rätta värde.

+ 13 grader Mulet

I går firade jag morsdag med att ha min små älskade barnbarn Kelvin och Tindra här. Tyckte att det var jättemysigt att få ha dom här för då blev jag inte bara firad som mamma utan också som mormor, dubbelt upp är inte dumt.
Jag fick en ny foamstamp "Drama" från Heidi Swapp av Elli och av Jimmy fick jag en "Daisy" punch lycka med nya scrapsaker.
När vi åkte och lämnade Kelvin och Tindra så köpte vi med oss god glass så att vi fick firat en gång till.

Jag hann även med att scrappa lite började på en layout på Tindra. Sen gjorde jag färdigt min skiss.

Skiss 7


Sist men inte minst så avslutade jag dagen med att bada skumbad och färga håret.

Idag skall jag med min dotter och göra Kållered osäkert.Det blir nog en tripp till Ikea skulle behöva nya hyllor till mina scrapsaker. Dom har perfekta små kryddhyllor där som passar utmärkt till detta ändamål.
Tänkte även att jag och Toni skulle åka till Plantagen och köpa lite rosor. Vi skall sätta nya rosor runt soluret och sen skall vi ha en båge vid dammen med klängrosor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter både som du hade en härlig dag igår och en idag också. Underbart med rosor, man kan aldrig få nog många. Min honungsros står här och väntar på att bli planterad. Jag fantiserar redan om hur gott den kommer att lukta när den blommar :-)
Vad blev det för några?

Kramisar

Therese sa...

Jättefin skiss! Du är superduktig.
Vilken härlig Mors Dag du fick, du förtjänar det verkligen, du är sååå snäll och rar.
Önskar dig en fin kväll!
*Kramar om*

Anonym sa...

Vilket härligt firande och fina presenter!
Jag gillar din skiss också.
Hoppas ni hittar mycket på er shoppingrunda.
Kram