söndag, maj 14, 2006

2006-05-14

Söndag

Dagens namnsdagsbarn:
Halvard Halvar
Dagens ordspråk: Det är bättre att aldrig börja än att aldrig sluta

+ 10 grader växlande molnighet.

En liten, liten förbättring har skett med min ansiktsförlamning. Min vänstra mungipa börjar att dra sig uppåt, så nu blir det inte bara en ful grimas när jag ler utan det ser nästan normalt ut. Jag kan fortfarande inte vissla och inte pussas för så kan munnen inte forma sig ännu, men ändå.
Igår blev jag glatt överraskad när min älskade kusin Pia och hennes dotter Viktoria bara dök upp helt appropå. Jag blev jätteglad.

Fick faktiskt scrappat 1st dubbellayout och 2 enkla igår.

Julia bakar Chokladbollar


Våran årliga vårutflykt till Borgudden



Jimmy som Greve Dracula




Igår kväll kom även Elli så vi scrappade ihop då började jag på en layout som skall bli klar idag.

Jimmy fick brev från ortopeden i Fredags, han skall opereras på Torsdag. Det blir nog väldigt skönt för honom att det äntligen skall bli gjort det har ju gått 11 månader sen olyckan hände.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en skön söndag:)
Kram Eva-Lena

Anonym sa...

Vilka härliga sidor du scrappat och vad glad jag blir över att förlamningen börjar ge med sig!
Kram