söndag, maj 07, 2006

2006-05-07

Söndag

Dagens namnsdagsbarn: Carina Carita
Dagens ordspråk: När nöden är som störst är hjälpen som närmast

+ 14 grader Sol


Det blev inte någon målning av igår på båten, lite svårt när man har dom små barnen här.
Toni fick måla idag, jag försökte men mitt öga ville inte. Inte blir det mycket scrappat i det fina vädret heller men, men det kommer säkert dagar som det inte är så här fint väder och då kan man ju passa på. Började med brudklänningen jag skall sy igår kväll, den skall ju också göras. Vi tänkte att vi skulle gå på bio ikväll det skall bli mysigt.

2 kommentarer:

Lilo sa...

Hej hopp Bettan! Självklart får du länka till min blog! =)
Här har vi 23 grader i skuggan och väldigt varmt i solen! Jag har redan lyckats bli lite ding i huvudet av solen och håller mig i skuggan resten av dagen.

Anonym sa...

Oj ska du sy en brudklänning, vad duktig du är!
Vilken film såg ni igår?
Kram