måndag, maj 08, 2006

2006-05-08

Måndag

Dagens namnsdagsbarn: Åke
Dagens ordspråk: Också solen har sina fläckar

+ 14 grader sol

Underbara, underbara väder idag kunde jag gå i bara linnet fick ta av mig munkjackan efter bara en liten stund.Det blev ingen bio igår. Vi våra velepellar hade ju glömt att vi hade annat att göra, men det går fler tåg. Elli och barnen kom en stund igår kväll, vi skrattade så att vi grät åt våran lille tok Kelvin som spelade pajas. Idag skall jag besiktiga bilen men först skall alla odrar packas sen skall lekstugan och båten målas en gång till. Min Mangnolia blommar det är massor av blommor på den i år. Fick den av mina barn på Morsdag får några år sedan och den har aldrig haft så mycket blommor som i år.

Här kommer ett foto på min Magnolia. Det är lite svårt att fota men om man tittar noga så kan man se dom utslagna blommorna och alla knopparna. Klickar man på bilden så att den blir större och sedan zoomar så ser man dom jättetydligt.

Magnolian

4 kommentarer:

Therese sa...

Du får ta en bild på din Magnolia, jag tycker de är såååå fina!!!
Kanske skulle ta och köpa en till vår baksida.
Idag är jag hemma med lilleman, det är ju så härligt väder så vi kan vara ute på baksidan hela dagen:) Det är värre att vara hemma när det regnar;)
Önskar dig en underbar dag!
*Kramelikram*

Anonym sa...

Underbara, underbara väder!!! Det är så ljuvligt! och jag önskar att jag också hade en magnolia, de är SÅÅÅ vackra, lyllos dig! ;-)
Ha en härlig dag i solen, KRAM!

Therese sa...

Åhhh vad fin!
*Kramis*

Anonym sa...

Magnolia är såååå vackra, och nu gäller det att passa på då allt exploderar i naturen!
Håller med om att det är underbart ute!
Kram