måndag, maj 15, 2006

2006-05-15

Måndag

Dagens namnsdagsbarn:
Sofia Sonja
Dagens ordspråk: Köp när alla vill sälja och sälj när alla vill köpa

+ 10 grader Växlande molnighet

Medans jag hade öppet butiken igår så fick jag scrappat färdigt min layout som jag börjat på. Jag har scrapliftat den, Cissi som är designer på Scrapbutiken har gjort en sådan underbar layout på Kelvin och Tindra så jag blev så sporrad på att försöka göra lika dan. Så här blev mitt resultat.

Vårutflykt



På eftermiddagen kom Elli och barnen, dom hade med sig Tai mat. Vi scrappade i hop igår kväll igen, det är så kul att kunna göra detta ihop med sin dotter.

4 kommentarer:

Therese sa...

Superduper fin, den är helt UNDERBAR!!!!
Önskar dig en fin måndag!
*Kramar om*

Anonym sa...

Hej kusinen, vad fint det blev. Jag blir lite sugen på att prova detta. Det sr så kul ut. kram Pia

Anonym sa...

Helt fantastiskt, underbar, superfin layout!! Ljuvlig!!
Du är duktig du!! :-)
Kram!

Anonym sa...

Din lift blev toppenfin, fotot är härligt och du har en underbar papperskombo!
Kram