tisdag, maj 16, 2006

2006-05-16

Tisdag

Dagens namnsdagsbarn: Ronald Ronny
Dagens ordspråk: Man får vara om sig och kring sig för att få något i sig och på sig

+ 7 grader Regn

Väckarklockan ringde 06:30, Elli och jag skulle till Ullared och GeKås. Köpte inte så fasligt mycket var mest nere för att få en vårjacka och för att komma ut lite. Men det blev en munkjacka och 2st linnen också sen det obligatoriska tvättmedel mm. På tillbakavägen fick jag Kelvin och Tindra med mig, Elli började att jobba 15:30.

3 kommentarer:

Therese sa...

Jag skulle verkligen behöva åka till Ullared jag med...Behöver regnkläder till barnen.
Önskar dig en fin dag!
*Kramelikram*

Anonym sa...

Vi ses snart Bettan. Snart bara en vecka kvar... :-)
Kram

Anonym sa...

Kuuuul med utflykt till Ge-Kås, skönt med att litet break!
Kramiz