torsdag, maj 25, 2006

2006-05-25

Torsdag

Dagens namnsdagsbarn: Urban
Dagens ordspråk: Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd.

+ 9 grader Regnskurar

Ett sådant jäkla pissväder rent ut sagt man kan ju tro att det är höst. Här har det ju varit storm i byarna och villka ösregn.
Nu längtar jag extra mycket till Turkiet vill dit idag.
Våra kompisar Lasse och Mia är där nere nu, inte alls avis.

Igår var vi nere hos Eléonore och hjälpte henne med att måla i sängkammaren. Toni målade och jag tittade på.
Toni har redan åkt nu och jag skall ner lite senare. I dag skall jag sätta upp en bård i Tindras rum som skulle gjorts för länge sedan. Har faktiskt fått scrappat lite på kvällarna visar väll upp mina alster lite senare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, faster är på gång med datorn. Jag tycker att det är kul, men gör det ändå inte. Håller med om vädret,har börjat att använda hanskar när jag är ute på termobilen.kallt som tusan.Roy är ute med hunden, solen skiner faktiskt.

Kram Biggan o Roy

Therese sa...

Hej
Ser fram emot att få se dina alsters :)
Vi ska också ner till Åsa nu, ska på middag hos Martins syster.
*Kramar om*

Anonym sa...

Ja vädret är inget att heja för... Ser fram emot att se dina alster.
Kram