onsdag, maj 10, 2006

2006-05-10

Onsdag

Dagens namnsdagsbarn: Esbjörn Styrbjörn
Dagens ordspråk: Även den skönaste klädnad blir till slut en vardagsdräkt

+ 12 grader Sol

Såg idag på våran morgonpromenad att blåbären är på väg. Detta är ju inte klokt allt är över innan maj månad ens är slut. Nu sa dom på vädret att det skulle bli svalare och ostadigare igen. Inte för att jag vill bli av med detta underbara väder men det kanske är bra för naturen så att det bromsar upp lite. Vårat Persikoträd blommar och Körsbärsträden är på gång.

Titta så många blommor det är på min Magnolia. Förra året blev det 3 blommor.



Snart skall vi iväg och sjösätta Kajsa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen
Nu sitter jag i receptionen på campingen och känner att jag måste kolla blogg/scrapsidor. Hos dig är det full rulle som alltid ser jag.

Ja, nog borde naturen och våren stanna upp lite. Dels så att vi hinner med och dels för att allergin är gräslig.

Kram till dig och hälsa E.