tisdag, maj 09, 2006

2006-05-09

Tisdag

Dagens namnsdagsbarn:
Reidar Reidun
Dagens ordspråk: På rullande sten växer ingen mossa.

+ 13 grader Sol

I morse körde jag Jimmy till Mölndals sjukhus han skulle röntga benet och prata med ortopenden. Det skall bli en ny operation, dom skall sätta i en grövre spik och fräsa upp benpipan för att sen hoppas på att fräset gör så att spiken växer fast. Detta skulle ske snarats och han behövde inte gipsas efteråt. Tur var väll det för det kan ju inte vara någon hit att gå med gips i sommar. Nu skall jag snart åka och hämta Kelvin och Tindra på dagis Elli jobbar. Tänkte att vi skulle bort till Naturrummet här på Fjäråsbräcka och äta glass. Toni målar botten på båten idag för imorgon skall hon sjösättas "KAJSA" och då tar vi en tur ut till Brokö. UNDERBART, så som jag har längtat och nu är den dagen här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej kusin vad gott det låter att ta en tur med båten, man blir ju lite avis måste jag ju säga. Hoppas ni får det jätte gott. kram Pia

Anonym sa...

Jösses vad du jobbar och står i, jag beundrar hur du ställer upp för barn och barnbarn, du är en riktig vardagshjälte!
Kram