lördag, maj 13, 2006

2006-05-13

Lördag

Dagens namnsdagsbarn: Linnea Linn
Dagens ordspråk: Man skall inte sälja skinnet förrän björnen är skjuten

+ 9 grader Växlande molnighet, blåsigt

Nu var det helg igen och butiken är öppen. Idag skall jag banne mig scrappa medans jag passar butiken. Det är ju evigheter sen jag fick göra det.Idag har jag faktiskt sminkat mig på första gången sedan jag fick ansiktsförlamningen men jag skulle behöva en vattenfast mascara märker jag. Det känns inte lika hemskt att se sina fula nuna i spegeln nu när jag fick lite färg på ögonfransarna.

4 kommentarer:

Therese sa...

Bettan, du är jättefin, glöm aldrig det.
Härligt att få scrappat lite. Jag tänkte jag skulle få det när jag är alldeles alena ikväll, barnen ska sova borta;)
*Kramar om*

Anonym sa...

Du är så FIN, ansiktförlamning eller ej, men visst kan man själv må lite bättre av smink så sminka på om det känns bättre.
Hoppas du får lite scrappat!
Kram

Anonym sa...

Kan bara hålla med ovanstående! Du är en pärla!! Hoppas du får riktigt mycket scrappat idag!
Kram

Anonym sa...

Hej Bettan, ja du fick ju inte scrappat så mycket för jag och Vicky kom och satt och pratade. Det var så kul att sitta hos dig och prata och vad beträffande hur du ser ut, det var det dummaste du är ju så go och så fin i vilket fall komihåg det. kramar Pia