torsdag, maj 18, 2006

2006-05-18

Torsdag

Dagens namnsdagsbarn: Erik
Dagens ordspråk: Man skall inte köpa grisen i säcken

+ 10 grader Mulet


Igår körde jag Jimmy till Mölndals sjukhus, han skulle läggas in får operation idag.
Vi var inne på lab. kl 8:00 sen skulle han till avd. för inläggning.
När vi kom upp på avd. blev vi hemskickde igen för att återkomma kl.14.00 dom hade inga sängplatser. Tillbaka igen kl.14:00, fick sitta och vänta i dagrummet på en säng till kl. 15:30. Så min dag blev hackad i bitar jag fick inte så mycket annat gjort. Han skulle opereras med en gång på morgonen men det blev uppskjutet. Men nu ringde han 11:40 att dom kom och hämtade honom till operation. Det blir väll att vi åker till honom i kväll. Så skönt för honom att det äntligen blev av så att benet kan läka riktigt. Det blev inget besök hos Jimmy idag, han har inte kommit upp från uppvaket ännu och klockan är 20:00.

Jag har idag roat mig med att göra skisser, här kommer tre smakprov.

Skiss 1

Skiss 2

Skiss 3

4 kommentarer:

Therese sa...

Hoppas att han mår bra efter operationen, skönt att benet äntligen får läka ihop bra.
*Kramisar*

Anonym sa...

Väldans vad alla börjar bli proffsiga på att göra skisser. Jättesnygga!!
Vad skönt att han äntligen blivit opererad.
Kram!

Therese sa...

Åh vad fina skisser!!! Du är jätteduktig!
*Kramar om*

PS. Jag fick några bra foton från "regnfesten" igår:)

Anonym sa...

Fina skisser, får se om jag ger mig på någon!
Hoppas det går bra för J!
Kram