torsdag, maj 11, 2006

2006-05-11

Torsdag

Dagens namnsdagsbarn: Märta Märit
Dagens ordspråk: Arbeta som om du skulle leva i evighet, lev som om du skulle dö i morgon.

+ 12 grader Sol

Vi var ute med Kajsa båten igår vi tog med oss picknick korgen och åkte ut till Brokö.
Det var helt underbart. Vi var ensamma på hela Kungsbackafjorden. Kelvin och Tindra kommer hit i eftermiddag dom skall sova här hos oss i natt, dagis är stängt i morgon och Elli börjar tidigt i morgon.

Helt ortroligt!


Jag skrev ju igår om att våra Körsbärsträd är på väg att blomma, Kelvin, Tindra och jag inspekterade dom i Tisdagskväll då såg man att det snart var dax.
I dag står dom i full blomm.

Fick ett brev från Plastikkirurgin på Sahlgrenska att dom fått min remiss och att väntetiden förnärvarande är ca 2 månader. Jag som blev så glad när brevet kom, hoppades ju att jag fått tid att komma dit för bedömnig.

6 kommentarer:

Therese sa...

Åhh vad härligt det låter att vara ute med båten. Längtar tills vi kan segla lite med svärföräldrarnas båt.
Önskar dig en härlig torsdag!
*Kramar om*

Anonym sa...

Håller med Therese, det låter underbart med en båttur, särskilt som vädret var perfekt också!!
Hoppas du får en lika härlig dag idag!
Kram.

Anonym sa...

Kan bara hålla med ovanstående talare, underbart med båttur!
Fin Magnolian är!
Kram

Anonym sa...

Här står också körsbärsträdet i full blom, det slog ut igår! Helt otroligt vackert!

Anonym sa...

Hallå kusinen, gud vad det låter härligt med eran båttur, hoppas att det blir många sådana härliga turer i sommar för er. kram Pia

Anonym sa...

Åh vad trist att du måste vänta på tid på Sahlgrenskan!
Kram