torsdag, januari 18, 2007

2007-02-06

Tisdag

Dagens namnsdagsbarn: Dorotea Doris
Dagens ordspråk: Erfarenhet är att veta en massa saker man inte bör göra.

- 2 grader SOL

En av våra scrapvänner som brukade vara inne på Scrapbutikens forum och skriva har alldeles för tidigt gått bort i cancer. Nu har hennes vän Sara startat en insamling till cancerfonden så jag uppmanar alla som läser min blog. att gå in här och vara med på denna insamling.

I går kom Elli och barnen förbi, jag visade då Tindra min senaste layout av henne då säger denna lilla älskling så här, citat Tindra "Tack mormor för att du lagar såna fina till mig!" Villken tur att Elli hade med sig kameran med helt nya foton på Tindra och Kelvin som mormor bara var tvungen att skriva ut nu på morgonen för nu måste jag ju bara scrappa mer. Kelvin ville ju också ha, så det får ju bli 2 layouter då med dom nya fotona.Tänkte att jag skulle vara med på Cissis skissutmanig med dessa fotona. Detta skall bli en kul utmaning för det är en dubbelskiss med många foton.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var inne i morse och skänkte en peng till Cancerforskningen. Tänker så på K och hoppas att hon har det bra där hon är. Tänker oxå på hennes man och barn.
Ska blir kul att se layouterna sen med de nya korten på barnbarnen:)
Kramar om

Anonym sa...

Det är fruktansvärt att en så ung människa skall mista livet! Förlorade själv min mor i cancer, och skall absolut skänka en peng till insamlingen.
MÅNGA KRAMAR FRÅN TINA!

Anonym sa...

Vilket underbart citat, det måste du ju scrappa!
Ja vad jag tycker om allt med K vet du ju...Tragiskt...
Kram

Anonym sa...

Usch ja, det är verkligen så tragiskt. Ledsamt!!

Men det är klart att du ska "laga" fina LO:s till dina barnbarn. Vilket underbart uttryck!

kram

cloud sa...

K verkligen berörde många. Har redan varit där och skänkt lite pengar. Det är väldigt ledsamt och tragiskt tycker jag. Har varit sjuk i några dar känner.

Skissutmaningen verkar superkul ska försöka hinna den med...

Kramis Kramis
K.

Anonym sa...

Ja visst är det tragiskt med K. Att en sådan ung mamma skall gå bort så tidigt.

Härligt med lagade Losar. Skall bli kul att se de nya.
kram

Anonym sa...

Äsch glömde skriva vem jag var.
Bammie så klart