torsdag, januari 18, 2007

2007-01-21

Söndag

Dagens namnsdagsbarn: Agnes Agneta
Dagens ordspråk: Jag sätter mig ner ett slag-tills brådskan går över.

+ 5 grader Växlande molnighet.

I fredags hämtade jag Kelvin och Tindra på dagis dom sov över här för Elli jobbade.
I går när vi vaknade hade det snöat och barnen blev överlyckliga så efter frukost gick vi ut och gjorde en snögubbe.

Våran snögubbe.



Hundarna fick också vara med och det var ju kul med snö.



Kelvin gjorde direkt en beställning till deras album att jag skulle scrappa detta foto på snögubben och dom skulle ha varsitt. Så det var bara för mormor att skriva ut fotot och sätta igång.
Villken tur att vi gick ut, för på eftermiddagen så vände det bara på en sekund från snö till regn,åska och storm så på ett ögonblick var snögubben borta.

Butiken är öppen i dag så jag tänkte passa på att scrappa idag.

5 kommentarer:

Lilo sa...

Låter härligt att få scrappa i Scrapbutiken! =) Jag ska nog också scrappa lite nu.

cloud sa...

Vilken härlig Snögubbe. Och goa vovsingar i snön!!!! Härliga bilder. Förstår att K beställde dina fina LO till albumen!!!

Kram på dig vännen Karin

Anonym sa...

Hej kära kusin, vilken härlig snögubbe det blev hos er.
kram Pia

Anonym sa...

Tur att det finns kamera så att man hinner fota snö och snögubbar.

Jag fattar inte hur fort snön kunde försvinna igen.
Kram
bammie

Anonym sa...

Oj, vad stor "lille" Balder har hunnit bli morsan,..hm...nä, jag vågar nog inte hälsa på honom..hihi..
Här försvann snön oxå jättesnabbt. Men när jag slog upp mina små blå på söndag morgon så var det VITT så långt ögat nådde!! TJohoooo vad härligt! Så idag har jag och barnen åkt pulka, snowracer och byggt en fin snölykta!
kram Tina