torsdag, januari 18, 2007

2007-01-18

Torsdag

Dagens namnsdagsbarn:
Hilda Hildur
Dagens ordspråk: Framgång är inte att synas och höras utan att få någonting gjort.

+ 4 grader Mulet.

GRATTIS, GRATTIS! I dag firar vi 8 årig bröllopsdag.

Vi gifte oss sent, vi träffades 1975 och gifte oss 1999.

Jag har haft fullt upp med att fixa i mitt slidegalleri och är inte färdig riktigt än. Våran dator vill inte detta riktigt för så fort jag börjar att fixa med bilderna så går datorn såååååå seeeeegt. Det tog mig tre timmar att fixa 30 bilder. Det är en jättekul sak.Min älskade dotter hittade detta. KUL.

Annars har dagarna gått utan anmärkning. Scrappat lite har jag gjort.


Snöprinsessa.



Tindra är så söt på dessa foton.

Balder han växer och växer, på dessa 3 veckor som vi haft honom har han gått upp 6 kg.Men det är klart det skall ju bli en stor hund av honom.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara layouter!! Den på Julia var såå läcker!!! Du kan du Bettan!

Och nu är det snart bara en vecka kvar!!! :-)

KRam

Anonym sa...

Åh, vilka fina layouter du har gjort!! Balder...hm..nä, nu är han förstor för att jag skall våga träffa honom!!!..hjälp..
Kram Tina

Anonym sa...

Grattis på bröllopsdagen! Hoppas ni hittar på något mysigt!

Underbara layouter du gjort!!

Kramisar Molle som längtar till maran

Anonym sa...

Grattis på bröllopsdagen!!
Underbara layouter:)
Längtar till nästa lördag då det ska scrappas samt att jag äntligen får träffa sötnosen Balder:)
Kramar från den dunderförkylda Therese

Anonym sa...

Grattis på bröllopsdagen. Hoppas att ni gör något härligt av dagen.
Jättefina losar har du som vanligt gjort.
Kram
Bammie

Anonym sa...

Grattis i efterskott, hoppas ni hade en härlig dag!
Jag älskar din sida på Julia, den var helt underbar!
Kram