torsdag, januari 18, 2007

2007-01-27

Måndag

Dagens namnsdagsbarn:
Diana
Dagens ordspråk: Vissa växer under ansvar, andra bara sväller.

- 3 grader SOL

Hipp, Hipp, Hurra för våran son som fyller 27 år idag. GRATTIS JIMMY!


Efter 3 nätters arbete och ett Scrapmaraton så känner jag mig lite seg. Balder har varit med mig på Fagared. Det går jättebra han är så lugn och ligger mest på sin filt och sover eller gnager på sitt gnagben.

I lördags var det dax för Scrapbutikens 1:a Scrapmaraton vi hade det jättetrevlig som vanlig. Kan ju inte bli annat med dessa underbara maror.Tänk vad mycket trevliga tjejer man träffat genom denna underbara hobby.
För er som är nyfikna kan ni gå in här för att se lite bilder från våran Mara.

Jag har ju skrivit här förrut om en Dobberman som vi eventuellt skall ta hand om. Dom kom och hälsade på här i lördags.Toni går ut och möter dom och när jag kommer ut så frågar Toni mig om jag känner igen husse och hunden? Jag tycker det är något bekant över husse. Då visade det sig att när jag städade kontoret på Annebergshus så brukade det vara en kille där med en Dobberman och denna hund brukade gå runt med mig när jag städade och det var denna hund som kom hit till oss, han heter Tyson.
Tyson är bara 2 år och 4 månader. Han och Balder lekte som galningar.

I dag skall vi i väg till veterinären Balder och jag han skall få sin 2:a spruta.
Sen blir det till att åka och gratta sonen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla för i lördags, det var underbart roligt!!!
Lille Balder är ju såååå söt, jag blev helt betagen i denna underbara hund.
Grattis till sonen idag!
Kramar om

Eleonore sa...

Grattis till lillebror :)

Kram till dig mamma!!!

Anonym sa...

Jag fattar inte hur du klarar så mycket. Två nätter och en mara! Gisses jag var helt slut i lördags för att jag träffat några kompisar några timmar på fredag förkväll.
Grattis till sonen.

cloud sa...

Grattis lite i efterskott till sonen. Vilken mysiga Mara ni verkade ha och vilken söting han är Balder! Ser så himla mysigt ut nät han ligger och sover där på maran.