måndag, januari 01, 2007

2007-01-01

Måndag

Dagens ordspråk: Lögnen kräver gott minne.

+ 7 grader Mulet och Halvstorm

Fy katten vad det blåser här, SMHI har ju gått ut med en kategorivarning 2 här. Det känns nästan som att huset skall flytta sig.

Det är så typiskt Jimmy o Nathalie får nyckeln så att dom kan flytta in i dag och så är det sådant här väder.Bara det inte börjar att regna så går det ju fastän att det blåser.

Vi hade det väldigt lungt här igår. Elli kom och åt kalkon. Jimmy och Nathalie var bortbjudna till kompisar. Så det blev en mycket lugn Nyårsafton. Stackars alla som sköt fyrverkerier dom måste blvit dränkta för här regnade det kraftigt. Vi stog inne och kollade på detta skådespeleri. Vi har ju den turen att bo här uppe så man ser ju från hur många ställen som helst.

7 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning Bettan!
Kram
Eva

Anonym sa...

Ja fy vilket väder vi har. Inte heller vi var ute vid 12slaget. Vi stod i ytterdörren och det räckte.

God fortsättning till er.
Kram Bammie

Anonym sa...

God Fortsättning.
Hoppas att flytten idag gick bra.
Kramar om

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR VÄNNEN!!! Hoppas att ni fick flyttat trots vädret.
Många kramar från Tina

Anonym sa...

Lät som en mysig nyår!
Jag önskar dig ett riktigt bra 2007!
Kram

Anonym sa...

Hej!
Jag kommer inte in i scrapbutikens forum. Jag var inne och ändrade maiadress i min profil men fick iget bekräftelsemail så nu kommer jag inte in. Har du lust att kolla på det

Hälsningar

Eva-Lena

Monika sa...

Gott nytt år vill jag bara önska dig!