torsdag, januari 18, 2007

2007-02-04

Söndag

Dagens namnsdagsbarn:
Ansgar Anselm
Dagens ordspråk: Regeringen lever över mina tillgångar.

+ 5 grader Växlande molnighet.

I går var det ju precis som en vårdag, jag var ute och plockade upp lite glas från mitt växthus men det syns inte det finns ju hur mycket som helst.Får väll gå ut i dag också.

Fixade några foton från i julas i photoshop som jag skrev ut.Tänkte att jag skulle få scrappat dessa. Har scrappat 2 layoter på Tindra den ena började jag med på mara.



Linslusen Tindra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga layouter. Jag bara älskar den med linslusen, helt underbara foton och helt underbara papper!
Kramisar

Anonym sa...

Jättefina layouter morsan!! Du är så duktig! Gillar att sitta och titta i dina fina album!!
Usch, vad tråkigt med ditt växthus..har du planer på att införskaffa ett nytt??
kram Tina

MOLLES BLOGG sa...

Underbar layouter!!

Får se till att pappan min lagar min symaskin så att jag oxå kan börja sy på mina layouter.

Länkar gärna till dig oxå om det är OK?

Ha en fortsatt bra kväll!

Kramisar Molle