torsdag, januari 18, 2007

2007-02-02

Fredag

Dagens ordspråk: Upptäckten av Amerika är ett resultat av fantasin, inte av tekniken.

+ 5 grader Disigt.

I går försvann hela dagen med att jag låg i sängen och hade migrän.Jimmy kom hit och tog hand om vovvisarna dom var helt fantastiska och sov hela dagen med mig. Det var nästan som att dom förstog att jag var sjuk och då busar man inte.Men det tar dom igen idag kan jag lova.Tyson tror nog att han är lika liten som Balder och springer in i köksbordet hela tiden när han jagar Balder. Balder kommer ju under men det gör ju inte Tyson som är 70cm i mankhöjd.

Tyson.


Han hade med sig en stor hundsäng när han kom, men har hittat en ny plats att sova på här i köket.



Sen måste jag ju bara visa det sötaste som finns bland hundar.

Mitt lilla troll.


I onsdags fick jag ett brev av min älskade faster Birgit. I det låg det spetsar som jag kan använda till min scrapbooking och tre foton på min pappa när han var liten. På ett av dom sitter min pappa i barnvagnen och på baksidan står det Brynolf 6 månader.Dom har jag nu scannat in och skrivit ut.Skall bli så kul att scrappa.

Jag har även fixat med en ny tävling på Scrapbutiken. Det är en tävling om att få bli Gästdesigner i Scrapbutiken. Här kan ni läsa om detta.

Vi har även fått en ny Designer till Scrapbutiken och det är Evelina. Här kan ni läsa om denna underbara tjej.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa, jag är såååå underbar!!! ;-) och din lille voffsing är minsann såå underbar han också!!!
Tyson ser helt enorm ut när han ligger på soffan! det ser så roligt ut! :-)

Underbar helg till dig vännen!!
Kram!!

Anonym sa...

Åh, såna härliga kort på hundarna! Förstår att det är full rulle där hemma nu! *s*
Var rädd om Dig, kram Malin R

Anonym sa...

Vad roligt att få sådana kort på sin pappa. Ska bli roligt att få se layouterna sen.
Sötnosar till hundar du har. Jag får se till att komma och hälsa på snart igen så jag kan gosa lite med dem:)
Kramisar

Anonym sa...

MEn vilka söta vovvar, jag kanske vågar hälsa på dem ändå ;0)
Vad roligt att få kort på pappa!
Evelina var ett mkt bra val till designer!!! TOPPEN!
kram Tina

Anonym sa...

Hoppas huvudet mår bättre!
Du kunde inte gjort ett bättre val i designer, Evelina är kanon!
Kram