torsdag, januari 18, 2007

2007-01-23

Tisdag

Dagens namnsdagsbarn: Frej Freja
Dagens ordspråk: Ekonomi är konsten att använda sina pengar på ett sådant sätt att man inte får minsta glädje av dem.

-2 grader SNÖ

Idag när man öppnade sina blå så dalade det vitt från himlen igen, konstigt väder vi har.

I går var Elli, barnen och jag i Kungsbacka simhall. Vi simmade, åkte vattenrutchkana,badade bubbelpool och Kelvin och Tindra tog sitt första simmärke "Doppingen".Dom fick hoppa 3ggr från bassängkanten, titta under vattnet 3ggr och glida genom en rockring 3ggr.Detta fixade dom hur lätt som helst.

Doppingen.


Swicha ner för vattenruchtskanan men mormor var jättekul. (det tyckte mormor också)

Vi hade en jättemysig stund där i simhallen. Sen bar det av hit hem och vi åt middag ihop.

I DAG SKALL jag scrappa. Blir tokig när jag aldrig hinner med detta.
Vi får väll se vad min lille vovvebebis tycker om detta han har en förmåga att vara på allt han inte får när jag sitter där en stund.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är oxå scrapsugen:) Och idag får jag min dator så nu kan jag äntligen fixa med foton igen, YES!:)
Hoppas lille Balder håller sig lugn idag så matte får scrappa.
Kramar om

Lilo sa...

Jag hoppas Balder tar sig en tupplur så matte hans får skapa lite! =)

Anonym sa...

Hoppas du fick något scrappat idag... jag tänker varje dag att jag ska scrappa men det slutar med att jag somnar på soffan...
Kram

Anonym sa...

Åh, vilka duktiga barnbarn du har! Vill se vad för fint du skapar idag!
kram Tina

Anonym sa...

Mysigt med simhallsbesök. Mina barn vill så gäärna åka och bada och så blir det bara aldrig av...

Hoppas du fick scrappat lite!

Kram!

Anonym sa...

Annapanna Persson stampar allt in å läser med jämna mellanrum:)
Tog mig tid att skriva en rad eller två....
GUD va stor hunden har blivit:)
Synd med ditt växthus....
många kramar anna

Anonym sa...

Låter som en mysig stund i simhallen. Jag hoppas Balder håller sig stilla en stund så du får scrappat.
Kram
Bammie