söndag, december 03, 2006

2006-12-03

Söndag

Dagens namnsdagsbarn: Lydia
Dagens ordspråk: Efter surt smakar det söta bäst.

+ 8 grader Mulet.

I går hade vi scrapmara här i Scrapbutiken vi hade jättetrevligt. Det blev en mara med mycket skratt och lite scrap (för min del). Jag hade så svårt att hitta papper som passade för mina foton. Jag letade bland Ellis, butikens och mina men det fanns inga!!!!!!!!!!! så det var nog inte meningen att jag skulle scrappa så jag fick skratta istället.

Annars har dagarna gått har tränat och plockat fram julgardiner och adventsstakar. I fredags hjälpte Kelvin och Tindra mig att få sakerna på plats. Dom längtar så till julen.

Jag har antagit en utmaning som Lilo i Scrapbutikens designeteam lockat med, det är att vi skall fota ett foto varje dag under december månad och sedan scrappa en månad i mitt liv. Jättekul idé.
Titta in här i forumet för att läsa mer.

Idag har jag butiken öppen som vanligt och då skall jag försöka att scrappa lite om jag hittar några papper!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår Bettan! Det var SÅ mysigt!!! Hoppas du hittar några papper idag ;-)

Kram Evelina

Anonym sa...

Tack härliga Bettan för en supermysig scrappig heldag! Hoppas vi ses snart igen, kramar Malin

Anonym sa...

Hallååå Morsan!
Åh, vad mysigt det var igår! TUSEN TACK! Du är sååå härligt!
kram Tina

Anonym sa...

Hej vännen
Tack snälla för lördags, det var jätteroligt!
Filip förälskade sig i PP tomten så igår kväll var det bara för mamman att sätta sig och göra varsin skylt till honom och Oskar:)
Vad glad han blev när han såg att den satt på hans dörr.
Många kramar