söndag, december 03, 2006

2006-12-08

Fredag

Dagens namnsdagsbarn: Virginia
Dagens ordspråk: Säg inte allt du vet, man vet allt vad du säger.

+ 9 grader Mulet

Då var det fredag igen, jösses vad en vecka går fort.
I dag var det dax för akupunktur igen och idag skulle jag få lite ström i nålarna också för att förhöja effekten låter inget vidare men hoppas på att det skall hjälpa.
Det har blivit lite si och så med träningen denna vecka har haft ont i huvudet och börjar att bli förkyld.

Jimmy fick fota Balder annars hade det väll inte blivit något foto denna vecka heller. Fattar inte att dagarna går så fort.

Balder 5 veckor.



I onsdags var Toni och jag och köpte lite julklappar fick även tag på kläder till mig, inte illa.

Ni ville ju se foto på Tindras Poncho här kommer den.


Håller på att göra min julkort också hoppas att dom skall bli färdiga nu i helgen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh vad söt han är lille Balder, det är ju så man smälter!!!
Underbar poncho!
Massor av kramar

cloud sa...

Vilken mysig pncho helt under bar. OCh den lille vovvsing e ju super söööööötttt... När flyttar han in hos er? Nålar med El låter lite farligt och coolt. Hoppas det får en dubblevärkan så du blir bättre!

Nu ska jag kila på pokerkväll.

Kramiz
K.

Anonym sa...

Underbart foto på Balder, när jag ser honom på foto såhär är jag inte rädd alls :o)
Kram