onsdag, december 20, 2006

2006-12-29

Fredag

Dagens namnsdagsbarn: Natalia Natalie
Dagens ordspråk: En garanti är ett löfte om reparation av de delar som inte kan gå sönder.

+ 2 grader Mulet och Disigt.

Nu var det några dagar sen sist igen.Vi har väll inte gjort så fasligt mycket. I onsdags natt var jag och Balder på Fagared, det gick jättebra att ha honom med sig och mysig, vi satt i soffan och myste. Han är så gosig det lilla livet. Skulle jag gå så att han inte ser mig så piper och ylar han. Det får man vänja av honom vid sedan.Vi var och köpte en kalkon igår som i skall äta på Nyårsafton. Elli och barnen kommer hit och firar med oss så morfar får fixa lite fyrverkeri som vi kan skjuta med de små. Elli, barnen och Jörgen kom förbi och fikade i går och då glömde Tindra en av sina käraste ägodelar här och den hittade Balder.

Tänk när Tindra får se detta.







Detta kallar jag för riktiga bebisfoton för er som ville se.

I dag skall jag med min "svärdotter" Nathalie till Ikea, dom får förhoppningsvis flytta in i sin nya lägenhet nu i helgen. Så vi blir ju inte sysslolösa i helgen.

Jag fick scrappat lite när jag var på Fagared, har ju börjat med albumet om våran tripp till Astrid Lindgrens värld.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, vilken liten söt en. Dom är ju så goa att man nästan vill bita i dem. Du får ha en god fortsättning och ett gott nytt år min kusin, kram Pia.

Anonym sa...

Haha va snuttigt! det är visst inte bara barnen som tycker nappar är det godaste som finns ;-)

Kram

Anonym sa...

Åhhh jag smälter! Hur härliga foton var inte detta.

Massa kramar till dig

Eleonore sa...

Han är så söt min lille "balleman", Tindra och Kelvin tyckte att han va så söt på dessa kort.

Puss Elli

Anonym sa...

Så söt han är lille Balder. Så härligt med en liten baby. Vi har haft vår snart i ett år och han är fortfarande vår baby.
Kram Bammie

Anonym sa...

Klart Balder ska ha napp, han är ju bebis!
Kalkon i morgon låter hur gott som helst!
Kram

Anonym sa...

Åhh, vilken söt bebis!!Hoppas att han inte vuxit på sig alltför mycket till nästa mara.Småvalpar är ju bara såå gulliga!

Ja, undrar vad Tindra kommer att säga om detta? att Balder tagit hennes napp menar jag.
Vill passa på att önska Gott Nytt År!

Kramisar Molle

Anonym sa...

Vilken liten prins ni har!!! Jättesöt!!!
kram Tina