måndag, december 11, 2006

2006-12-13

Onsdag

Dagens namnsdagsbarn: Lucia
Dagens ordspråk: Ett barn kan leda en häst till vatten, men hundra man kan inte tvinga honom att dricka.

+ 6 grader Mulet och Blåst.

Glädjen är stor här i huset idag. Jimmy och Nathalie har äntligen fått en lägenhet. Dom har fått en här i Fjärås som båda ville så det blir inlyttning 1/1-07. Så skönt att ha båda barnen inom räckhåll.

I måndags blev här bak.

Elli o Kelvin kavlar pepparkaksdeg.


Resultat.




Sen blev det Pepparkakshus.



Kelvins hus.



Tindras hus.




Lussebak.









Efter detta var barnen sååå trötta men lyckliga.

Lille Balder var här och hälsade på ett par timmar igår. Men han var inget kul han sov hela tiden.





Vi har fått en massa nyheter till Scrapbutiken som jag lagt in också, kul med nya saker. Här kan ni se nyheterna om ni vill.

Nu skall jag göra mig i ordning för att åka till Kungsmässan tänkte fixa med lite julklappar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket mysigt bak ni verkar ha haft och vilken liten sötkorv till hund!! Verkligen bedårande!

Kram kram

Anonym sa...

Åh, vilka mysiga kort du har tagit morsan!!! Saknar dig, håller på och kollar upp om jag kan komma i januari på maran...jag vill, jag vill!!!
KRAMEN STOOOOOOOOOR!!!

Anonym sa...

Mums vad gott det ser ut med pepparkakor och lussebullar!!
Åhh vad söt Balder är, man smälter!
Kramar om