onsdag, december 20, 2006

2006-12-30

Lördag

Dagens namnsdagsbarn:
Abel Set
Dagens ordspråk: Priset är vad du betalar, värdet är vad du får.

+ 5 grader Regn och Blåst.

Det är tufft att vara småbarnsförälder vid 48 års ålder kan jag medela.
Min lille bebis har hållt mig vaken i natt igen, han sover mycket på dagen och vill leka på natten. Jag har säkert sprungit ut med honom 5 ggr i natt också. Så jag känner mig lite smått seg idag.Men det gör inget han är så gosig och söt och det är väll tur för honom när man måste kliva ur den varma och goa sängen för att gå ut i regn och blåst, då räcker det bara med att han tittar på mig och pussar mig så smälter jag.

Nathalie fick tag på jättemycket fina saker till lägenheten igår. Det är så kul för dom att dom äntligen fått någonstans att bo.

Idag är det tänkt att jag skall försöka att få scrappat lite, det kliar i fingrarna på mig nu jag är rastlös och grinig. Ni som scrappar förstår precis hur jag känner det.

Nu vill mitt lilla barn ut igen, så det är bara på med jackan och stövlarna.

6 kommentarer:

Theresa/Tette sa...

Ohh, jag känner igen känslan. Det är verkligen jobbigt när dygnet är vänt, helt galet blir det för en själv...

Hoppas att du hann med lite scrapping.
Gott Nytt År hälsar Tette, alias Ljusblå.

Anonym sa...

Jag känner igen mig, här kliar det också i fingarna:)
Pussa lille Balder från mig.
Många, många kramar till dig från mig

GOTT NYTT ÅR!!!

Anonym sa...

Gott Nytt År önskar jag dig

Anonym sa...

Gott Nytt År önskar jag dig

Anonym sa...

Ja visst är det jobbigt med småbarn :o)
GOTT NYTT 2007!
Massor med kramar

Anonym sa...

Hi,hi...inte lätt att vara småbarnsförälder!!! sicken liten buse du har! Åh, vad jag vill träffa honom live, innan han blir stor...för då vågar jag inte hälsa på honom...
kram Tina