onsdag, november 29, 2006

2006-11-29

Onsdag

Dagens namsdagsbarn:
Sune
Dagens ordspråk: Det är inte sagt att alla sover som snarkar.

+ 9 grader Mulet.

Fy finns det ingen som kan ta bort denna grå och drypande yllefilt som hänger över oss. Ge oss minusgrader och sol. Det finns ju ingen människa som kan vara glad i detta väder.

Nu är min fönster putsde inför advent och jag har kommit halvvägs i dammningen.
I dag skall stakarna fram för lamptest.

I kväll har jag scrapbookingkurs igen.Det är så kul att fler och fler hittar denna underbara hobby.

Var på Pilatesen i måndags, det går bättre och bättre för varje gång och i går var det dax för löpbandet.Tänk vad rätt musik kan göra under. I det rummet där löpbanden står så hörs inte musiken så bra så jag har skaffat mig en MP3 spelare och jag har laddat den med riktig tempo musik "Absolute Dance" och det är puls i denna musik. Innan när jag gått på bandet har jag haft farten 5,2 nu hade jag 6,0 och jag blev genomsvett för jag gick ju i takt med musiken.

Skall försöka att komma iväg till Balder och fotografera mitt lilla liv. Det är inte klokt vad jag längtat efter att få ta hem honom.

Sen skall jag klura ut lite utmaningar tills på lördag då vi skall ha mara igen. Det skall bli såååå kul det är ett underbart gäng med tjejer som kommer. Då vet man att man får skratta mycket. Ni är hjärtligt välkommna hit alla sköna maror.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Morsan, du är så duktig med ditt tränande!!
Åh, vad jag ser fram emot att träffa dig och alla andra "maror" hihi... Denna gången skall jag ha kollat i forumet vad det är för utmaningar på g...så jag inte sitter som ett fån som förra gången *asgarv*
Kram på dig!!!

Anonym sa...

Lurar spänt på vad det kan bli för utmaning:) Måste fixa kort till på lördag. Mina patroner är slut...men kanske ska kolla med min syster om jag kan skriva ut där.
Kramelikram

Anonym sa...

Snart är det dax....vi ses vännen!!

Kram