fredag, november 03, 2006

2006-11-03

Fredag

Dagens namnsdagsbarn:
Hubert Hugo
Dagens ordspråk: Det är bättre att lära något gott av den sämste än att lära något dåligt av den bäste.

- 5 grader SOL

I onsdags var jag och tittade på min vovvebebis 2 ggr.Han är säkert bara 10cm lång. Håller på att klura ut ett bra namn kollar lite på Grekiska gudanamn. Tog lite foton men det är inte så lätt, för man vill ju inte störa för mycket.

Här någotstans i högen ligger han.


I går var jag med Toni nere på Varbers sjukhus han skulle röntga ryggen. Efter det åkte vi till Ullared. Men milde himmel hela Sveriges befolkning var nog där, kön var flera timmar lång så vi käkade lite sen åkte vi hem igen. Bättre lycka nästa gång.
Man skall inte åka dit när det är lov från skolorna har man så nära som vi kan man ju vänta.

Nu har jag även fått med mig min (svärdotter) Nathalie till träningen också. Hon var med i Onsdags på Pilatesen och sedan gick vi på bandet, hon skall med i kväll också.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken hög av sötnosar!
Jag var sugen på Ullared men la ner tanken när jag insåg att det var lovvecka!
Kram

Anonym sa...

Åh, sicka gulliga valpar!
Heja dig med träningen Bettan! Du är bäst!
kram Tina

Anonym sa...

Åhhh vad söta små hundbebisar.
Vad duktig du är med träningen...får så dåligt samvete. Sitter just nu och äter chips och dajmchoklad... *skäms*
Borde oxå träna.

Kramar om

Anonym sa...

Hej kära kusin. Vad söta hundvalpar, man blir helt sjuk och vill bara ha en ju. Jag kommer nog och kikar när han har kommit hem till dig. Nu skall jag fixa med sista packningen för resan, kramisar från Pia.

Anonym sa...

Vilken liten gosig hög!!! :-)

Det blev Gekås ändå, men vi var inte där förrän halv fem och då var det inga köer. Skönt! Jag ringde hela dagen och kollade köstatus och de hade mer än en timmes kö ända fram till efter tre tiden, så det var nära vi inte åkte. Det har nog varit kaotiskt där denna veckan.

Det är tur man har så nära att man kan sticka när det börjar lätta och ändå hinna med det :-)

Kramelikramar

Anonym sa...

Jisses vilka sötnosar. Det skall bli kul att träffa din lilla bebbe sedan.

Duktig är du med träningen också. Heja dig.
Kram Bammie

Anonym sa...

hej kära svärmor..satt å titta på din fina sida :) nu skall det väl ändå bli gött att bli av mä tantas nathalie..hehe...du e den bästa svärmor man kan önska sig puss å kram nathalie