måndag, november 06, 2006

2006-11-15

Onsdag

Dagens namnsdagsbarn: Leopold

Dagens ordspråk: Man må fara hur långt man vill, aldrig kommer man ändå ifrån sig själv.

+ 9 grader Mulet

Efter en natt på Fagared har jag mina små barnbarn här, aldrig får man sova, JA, Ja det blir väll i graven.
Jag skall ju inte jobba inatt igen så det går bra jag får väll sova lite på eftermiddagen.
I går var jag och köpte lite garn tänkte göra en Poncho till Tindra i julklapp så den har jag virkat på i natt. Förr hade jag med mig scrapsaker men det har jag slutat med för jag saknar alltid dom sakerna jag inte tog med mig, man kan ju inte ta med sig allt.
Skall försöka att komma iväg till Balder också han har öppnat sina ögon helt nu och dom har börjat att röra mycket på sig.
Foto kommer antingen i kväll eller i morgon.

I kväll är det dax för nybörjarkurs i scrapbooking igen. Det är så kul att hålla dessa kurser för alla är helt tagna efter att dom gjort sin första LO.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ser framemot foton på guldklimpen:)
Förstår att de är tagna efter en kurskväll, det är ju så roligt med scrapbooking plus att de har en suverän lärare!
Massor av kramar

Lilo sa...

Det verkar så otroligt kul att få hålla scrapbookingkurs! Skulle vilja våga det... om jag hade mer tid. ;) En virkad poncho låter fint! Visa foto sedan!

Anonym sa...

Spännande med scrapkurserna!
Hoppas du får sova lite sedan!
Kram

Anonym sa...

Kan förstå känslan av att man är helt såld efter sin första lo. Beroendet kommer fort!

Skall bli kul att se bilder på lille Balder. Råttisvalpar är ju de sötaste som finns!

Ha en riktigt bra dag och kväll!
Hoppas du kan få lite sömn oxå!

Kramisar Molle

Anonym sa...

Det hade vart roligt att gå på scrapbookkurs ikväll även om man redan kan... men det är ju snart mara. Hurra!!

Sov gott inatt :-)
Kram

Anonym sa...

Åh, vill se nya kort på Balder!
Och så vill jag se ponchon sen! Lyckliga dig som kan sticka!
TÄnker ofta på dig vännen!
STOR kram till dig!

Anonym sa...

Vad kul med kurs. Det skall bli spännande att få se lite bilder på den nya familjemedlemmen.

Foto på ponschon vill man ju också se. Kanske man skulle ge sig på att fixa det till barnbarnen.
Kram
bammie