onsdag, november 01, 2006

2006-11-01

Onsdag

Dagens ordspråk: Det man inte lägger sig i behöver man inte dra sig ur.

- 1,5 grader SNÖ

Ja jisses villken omställning i går var här 13 grader varmt och det regnade idag när man tittade ut så är det minus grader och snö

Nu har han kommit min lilla bebisvalp han föddes i morse kl 05:30. "Kira" som mamman heter fick 5 hanar och 3 tikar. Snart skall jag dit och välja ut honom. Så jag får nog ta hem honom till jul för då har det gått 8 veckor.

I går blev det ingen träning. Jag har ju gått och haft så ont i min högra höft säkert ett års tid har varit hos läkaren förr och fått antiflamatoriskt detta har inte hjälpt. Så i går var jag iväg igen och då fick jag en kortisonspruta så min höft ville inte vara med och träna, har haft ont i natt också. Men i dag skall jag i väg det är Pilates igen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin layout!!!
Åh vad mysigt med en liten hundbebbe.
Du får ta massor av foton när du är där och hälsar på.
Kramar om

Anonym sa...

Underbar layout!!!
Åh, vad mysigt med en hundvalp. "Råttisar" är ju bara såå söta!

Ha en bra dag!

Kramisar Molle

Anonym sa...

Grattis till bebisen ;-)! Så mysigt!

Och du har verkligen gjort en fantastiskt fin layout. Färgerna är bara så härliga!
Kram

Anonym sa...

Åh, vad mysigt med en liten valp!
Hoppas att du blir bra i höften snart! Det är inge kul när kroppen spökar.
Åh, vilken fin layout du har gjort! Gillar den massor!
Kram Tina

Anonym sa...

Grattis till nytillskottet, så kul!
Underbar LO du gjort!
Kram