måndag, november 06, 2006

2006-11-14

Tisdag

Dagens namnsdagsbarn: Emil Emilia

Dagens ordspråk: Den sjuke fattas en enda sak, den friske många.

+ 9 grader regnskurar o blåst.

I går var det dax för vägning igen nu visade vågen - 1,3 kg = 2,4 kg.
Förra veckan blev det inte så mycket träning Elli o barnen flyttade hit förra tisdagen och åkte hem i går, så det har varit fullt av annat. Det är därför som jag varit så frånvarande, har tagit han om de mina som har det ganska tufft nu.

I lördags hade jag ett pass på Fagared igen

I går var det dax för Pilatesen igen och idag har jag förbaskat ont i min höft vet inte om det beror på träningen eller inte har ju haft så här ont utan att jag tränat.
Det hjälpte inte med kortisonsprutan så jag får väll vända mig till sjukgymnastiken för att få akupunktur (stavas säkert inte så här)
Råd av min läkare.

Annars försöker jag att scrappa lite har lämnat in till den nya svenska tidningen så jag får inte visa här. Håller även på att förbereda för CyberCropen som vi har på Scrapbutines forum till helgen.

I kväll är det dax för Fagared och i morgon skall jag ha kurs igen.Eftersom att det är Onsdag i morgon och Balder blir 2 veckor så skall jag dit och fotografera honom.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att din höft blir bättre snart.
Lova att du ger Elli och barnen en stor värmande kram från mig. Tänker på dem.

Kramar om

Anonym sa...

Stor kram till dig Bettan och STOR kram till Eléonore.Jag tänker på henne också. Hoppas det blir bättre i din höft så du kan träna igen. Du är SÅ duktig med din träning och viktminskning!!

KRAMAR Evelina

cloud sa...

Skickar en kram till er alla. Hoppas höften blir bätre snart! Och Balder e en riktig söting!

K.

Anonym sa...

WOW vad duktig du är Bettan! HEJA DIG!!!
Ge Elli och barnen en stor kram ifrång mig!
Många kramar från tina