måndag, november 06, 2006

2006-11-20

Måndag

Dagens namnsdagsbarn: Pontus Marina

Dagens ordspråk: Nya skor är bra, men de gamla sitter bäst efter foten.

+ 6 grader Mulet.

GRATTIS! min älskade lillasyster som blir 45 år idag.

Det har varit ganska körigt här sedan sist, Elli o barnen har varit här i helgen igen.
Hoppas att det löser sig för den stackaren snart, vill ju att min dotter skall få det lungt och att hon skall må bra.

Elli, barnen och jag var hos lille Balder. Oj, vad han har vuxit. Han har börjat att gå lite vingligt, öppnat ögonen helt, fått tänder och börjat att morra det lät så roligt.

Liten i min händer.


Liten i Jimmys händer.


Någon träning har det ju inte blivit så jag hoppas att jag kan ta upp den denna vecka igen.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där kära kusin, då var man på hemmaplan igen och det är ju härligt.
Vilket underbart kort på din lille prins, ååå man blir ju helt sjuk och vill ha en oxå. Många kramar från Pia.

Anonym sa...

Åhhh så gulligt han är!!!
Hoppas det lugnar ned sig lite.
Kram

Anonym sa...

Åh hallegosingen vad söt!!!
Blir alldeles varm i hjärtat när jag ser en sådan liten bedårande varelse.
Många kramar från mig

Elisabeth sa...

Så söt han är!

Ge Elli en stor och varm kram från mig när du träffar henne!

Anonym sa...

Åh, sicken goding!!! Önskar att de alltid kunde vara små valpar...
Saknar dig, men nu är det nedräkning!
Kram Tina

Anonym sa...

Ojojoj vilken liten goding. Han är ju helt underbar

Anonym sa...

Vilken liten sötpropp! den hade man gärna gosat med en stund!!

Kram, kram!

Anonym sa...

Vilken underbar liten varelse. Supersöt!!!

Den hade jag oxå gärna gosat med en stund!!

Ha det gött!

Kramisar Molle

Anonym sa...

Så söt han är. Tänk vad gott att få gosa med en sådan liten baby. (fast vår är inte helt fel heller)

Krama E från mig och jag hoppas att hon snart får den lugn och ro hon så väl behöver.
Kram
Bammie

Lilo sa...

Vilken underbar liten bebis! ;)
Lova att krama om Elli riktigt hårt från mig!