torsdag, november 23, 2006

2006-11-23

Torsdag

Dagens namnsdagsbarn: Klemens

Dagens ordspråk: Den som alltid skäller skrämmer ingen.

+ 5 grader Mulet

Inte har det hänt så himmlans mycket här inte. Allt går i sin gilla gång.
Elli och jag var på Jula i tisdags och kollade lite.

I måndags var jag iväg på Pilatesen sen på natten så hade jag en vansinnig värk i min höft. Beställde tid för akupunktur skall dit den 5/12 hoppas att det hjälper för jag tänker inte sluta med Pilatesen också det är så mycket som tagits ifrån mig pga. denna förbaskade värkande kropp.

Natten som varit har jag tillbringat på Fagared och även natten som kommer skall jag vara där. Håller på med mina scrapvännerfickor, det är en swapp som vi har i Scrapbutikens forum.Vi gör små fickor som vi sätter vårat foto på och på tagen som sitter i fickan skriver vi lite om oss själva, sen skickar vi en sådan ficka till var och en som är med, det kan bli många. En sådan swap som jag var med i så var vi 21 st denna gången är vi bara 10 st.

Detta är min förra ficka.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Ja, det är ett elände när kroppen värker hela tiden. Själv är jag förkyld just nu och det är inte kul det heller. Vilken fin "ficka" du gjort. Blir ett fint minne. Ha det så bra du kan.

Anonym sa...

Tack för snälla ord. Det värmer. Detta att ta bort Héla är en av de jobbigaste saker jag har varit med om, saknar henne så det värker i hjärtat.
Hoppas du har haft en bra natt och att du får sova lite under dagen.
Kramar

Anonym sa...

USch! Jag hoppas verkligen att din höft blir bättre snart. Och snart ses vi ju igen - äntligen! :-)

Kramar

Anonym sa...

Hoppas värken går över snabbt!
Kram