måndag, juli 24, 2006

2006-07-24

Måndag

Dagens namnsdagsbarn:
Kristina Kerstin
Dagens ordspråk: Man skall inte stänga dörren så, att man inte kan öppna den igen.

+ 20 grader Mulet

Åter en ickebadaväderdag. Så det blir väll att försöka få något gjort här inne det som man inte vill göra när solen skiner. Men det är ju så förbaskat svårt för det är inget kul.
Jag har lite ärenden nere i Kungsbacka att uträtta först så vi får väll se.Kanske har jag tid att scrappa lite i eftermiddag.
I går när vi var nere på Harald Nyborg så köpte jag en hörnhylla och en fontän att ha på altanen. Jag har ställt fonänen på översta hyllan och blomkrukor på dom andra två hyllorna. Det porlar så mysig. Ett härligt ljud när jag sitter där och äter min frukost. Då var det bara att ta tjuren vid hornen och försöka att få något uträttat i dag.

3 kommentarer:

Therese sa...

Hej vännen!
Hoppas att allt är bra hos er.
Mysko väder vi har haft de senaste, mulet men varmt. Man önskade att det hade kommit en rejäl skur men icke. Nu är det fint igen:)
*Kramar om*

Evelina sa...

Hallå, hallå!

Jag har farit norrut till svärföräldrarna över veckan så barnen ska få bada lite i deras pool ;-) OCH träffa sin farmor och farfar förstås, det är ju viktigast. Men här är så vrålvarmt så man gråter ju inte över poolen heller precis ;-). Kul att du fick shoppa lite, det piggar alltid upp ;-). Jag är också riktigt shoppingsugen, men sitter här utan bil. Får se om jag kan muta någon svägerska att åka ut med mig imorgon?!

Ha det gott vännen. KRAM!

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»