torsdag, juli 13, 2006

2006-07-13

Torsdag

Dagens namnsdagsbarn: Joel Judit
Dagens ordspråk: En annan gång är det samma som aldrig.

+ 18 grader Mulet

I dag har jag varit inne på Plastikkirurgen på Shalgrenska det fanns inget att göra i dagsläget för ögat utan bara vänta på att det skall bli bättre, denna läkaren sa att det kan ta 2 år.
Allt har ju blivit mycket bättre så utsikterna för att jag skall bli återställd är god även om det kan ta tid.

Igår hade jag jättetrevlig besök, min bonusdotter Tina och 3 tjejer till kom hit och handlade i butiken. Vi hade jättetrevligt med fika och prat så timmarna bara flög iväg.Tack tjejer för några trevliga timmar.

Tina hade gjort ett jättefint halsband till mig. (gulle dig gumman).

Mitt fina halsband.



Efter att tjejerna gått så var jag så sugen på att scrappa så jag fick gjort en layout till min BOM, lilla jag och mamma. Den är gjord efter en skiss som Moma i designteamet på Scrapbutiken gjort.


Mor och dotter.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Måste ju lämna en liten kråkfot här innan jag smiter iväg! Tack igen för igår o ha en riktigt bra dag!
(Åh, så snyggt halsbandet klär dig!)
Kram Malin

Anonym sa...

Snyggt halsband du fått.
Fin Lo du gjort.Had et gott.
Kram Eva-Lena

Anonym sa...

Härligt att ansiktet är bättre!
Vilket fint halsband du fick, kanon!
Jag gillar din sida också.
Kram

Anonym sa...

Vad gott att höra att du kommer att bli återställd tids nog. Tyckte att det såg mycket bättre ut när jag såg dig igår!
Du, TUSEN TACK för att vi fick invadera hos dig och uppta din tid...fniss.. Fattar inte att timmarna kan flyga iväg sådär när man botaniserar bland hyllorna!! Jag var så trött när jag kom hem att jag bara plockade upp det nyinköpta och kollade i den nya tidningen som investerade i...alltså inget scrappande! Men jag fick mkt inspiration av dig!! Snacka om idéspruta!!!
Vad glad jag blir att du tyckte om halsbandet!!
Gillar din layout om dig o din mor!
hi,hi,hi..nä nu har jag ju nästan skrivit en hel roman..fniss..
Nu skall jag sätta mig och scrappa med de nya papprena jag köpta av dig!
Väntar ivrigt på datumen till scrapmarorna!!.. ;o) Puss o Kram till dig min härliga bonusmamma!!!

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»