lördag, juli 15, 2006

2006-07-15

Lördag

Dagens namnsdagsbarn: Ragnhild Ragnvald
Dagens ordspråk: Som man bäddar får man ligga.

+ 21 grader Sol

Idag är det tänkt att jag skall scrappa hela dagen och även i morgon. Toni jobbar så vi kan inte gå ut med båten och då var min tanke SCRAPP.
I Onsdags satt jag här vid min dator och plockade ut 98 st foton. Det var från vår resa till Vimmerby, Midsommar och Kelvin i sin Turtelsdräkt + 3st förstoringar som jag skickde iväg till Fotoquick och igår kom dom i min brevlåda. Kunde ju inte bli bättre med tanke på mina planer. Snabb leverans och jag blev jätteglad, det står att det tar 3 arbetsdagar.
Tanken är att jag skall göra ett eget album från Astrid Lindgrens värld, lurar på ett Landscape format (liggande format ca:21x29cm). Vi skall ju ut på mer äventyr med barnen nu i sommar så det kommer nog att bli en hel del foton så varje äventyr får nog bli ett eget album.

Jag har fått gjort 1½ layout idag. Detta kort på Eléonore är så fint.Papprena är Me & My Big Ideas ur Chester Collection som finns i Scrapbutiken

Miss Fitness

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger bara WOW!! Sicket foto...ser ju nästan ut som jag ju..*asgarv*...
Men shit vad vältränad Elli är där!!! Måste klämma på hennes biceps nästa gång jag ser henne!
Layouten är jättecool!
Kramar från Tina

Elisabeth sa...

Vilken bra matchning av papper till bikinin!

Oj, så fit hon är på bilden!!!

Anonym sa...

Jösses vilken kropp din kära dotter har!
Papprena är så fina och du har gjort en kanonfin sida!
Kram

Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»