tisdag, juli 11, 2006

2006-07-11

Tisdag

Dagens namnsdagsbarn: Eleonora Ellinor
Dagens ordspråk: En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en.

+ 18 grader mulet o blåsigt

Det gick som vi ville i rättgången Jimmy fick svar igår det är fortfarande gemensam vårdnad som gäller. Mamman hade ju sökt ensam vårdnad. När advokaten kommit tillbaka från sin semester tar vi tag i resten.
Jag var hos läkaren igår hon tyckte att jag blivit så mycket bättre. På torsdag skall jag till Plastikkirurgen för att visa upp mig, det är nog inte läge att göra något i dagsläget men som hon sa så är det bra att dom får se hur det ser ut nu om det skulle haka upp sig på bättringsvägen.
Idag skall Kelvin o Tindra komma hit Elli jobbar denna veckan också sen har hon semester, dagis är stängt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad skönt att läsa att det blev gemensam vårdnad! So far so good...

Kram TIna

Anonym sa...

Vad härligt att det blev gemensam vårdnad!
Hoppas det går bra på plastiken med ögat...
Kramis

Anonym sa...

Skönt att det gick bra. Hoppas det går bra hos plastiken.
Ha en bra dag.
Kram Eva-Lena

Therese sa...

Åh vad härligt att läsa. Då får du snart träffa dina småtjejor igen *glad*.
*Massor av kramar*

Anonym sa...

Hej Bettan, vad skönt att det blev en bra början i varje fall. Kram kusin Pia

Anonym sa...

Hallo där, ett STORT TACK för idag! Tiden bara rusade iväg o det kliade i fingrarna hela vägen hem! Nu har jag o göra heeela natten! :-)
Kram o tack igen, Malin