söndag, juli 23, 2006

2006-07-23

Söndag

Dagens namnsdagsbarn: Emma
Dagens ordspråk: Min dräng har också en dräng.

+ 23 grader Mulet.

Trött och seg är jag i dag. Toni har jobbat som vakt nere på Åsakalaset.
Så jag har tillbringat kvällarna först hos Elli och sedan gott bort till Toni och väntat där till han kunnat åka hem. Både Fredag och Lördag har vi kommit hem vid 03:30.
I går gick vi upp vid 09:00 och i dag gick Toni upp 07:30, han jobbat med sin bror jag sov till 10:00.
I går blev vi bjudna på middag hos Elli.Tack gumman! Jättegott och härligt att bli bjuden på middag.
Som förätt fick vi Avokado med Skagernröra, sen blev det grillad fläskfilé med potatisgratäng med rödvinssås.
Det är tänkt att Elli, barnen och jag skall till Varberg och Harald Nyborg idag vi skall köpa en utebur till Lille Skutt och Skuttelina.Det blir nog inte så många knop gjorda idag känner mig ganska seg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»