söndag, juli 09, 2006

2006-07-09

Söndag

Dagens namnsdagsbarn: Jörgen Örjan
Dagens ordspråk: God uppfostran är inte att inte spilla på duken, utan att inte märka när någon annan gör det.

+ 21 grader Växlande molnighet

Inte blev det några Makrillar igår inte, men det blev små Sandskäddor som Elli skall få till kattmat. Det är bara så mysigt att sitta där ute. Vattnet var alldeles ljummet, var tvungen att ta tempen på det och det var 23 grader mitt ute i fjorden.
Vi var nere på Harald Nyborg och fick köpt lyktor till altanen så jag är nöjd med gårdagen fick ju som jag ville.

Idag skall vi till våra vänner Lasse o Mia deras son Erik har fyllt 11 år så honom måste vi gratulera. Jag har beställt biljetter till Brännvin o Fågelholkar på Vallarnas friluftsteater den 28/7 då skall vi dit ihop med Lasse o Mia. Jag bara älskar denna buskishumor.

Kortet till Erik.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med lite buskis, det mår man aldrig dåligt av!
Sött kort!
Kram

Anonym sa...

Vilket fint kort du har knåpat ihop!! Jättefint!

Snart ses vi!
Kram Tina