tisdag, juni 27, 2006

2006-06-27

Tisdag

Dagens namnsdagsbarn: Selma Fingal
Dagens ordspråk: Du kan inte hindra sorgens fåglar att flyga över ditt huvud, men du kan hindra dem från att bygga bo där.

+ 16 grader Regn

Villket väder!!!!
Man kan ju trösta sig med att det i allafall är scrapping väder.

Fy det ser ut som att jag måste köra till Falun, känner inte alls för detta.
Det går inga direkt flyg Göteborg-Borlänge under Juli månad. Åker vi tåg kommer vi inte hem samma dag. Blanda flyg och tåg Göteborg-Stockholm-Falun så kommer vi inte heller hem samma dag och dyrt så inihoppsan blir det också så det blir att ta bilen.

I går betalade vi slutsumman på stugan vi hyrt i Danmark. När vi bestämde oss för detta i Mars så kändes det så avlägset, men nu är vi snart där.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att det går bra om ni måste köra så långt, det låter ju skönt för er att få åka till Danmark sedan. Många kramar Pia

Anonym sa...

Fy vad jobbigt att behöva bila upp. Ni får köra försiktigt!

Härligt det låter med Danmark! Jag vill följa med.

Anonym sa...

Allt gick hur bra som helst!! Ann-Sofi är just nu och hämtar ut mitt paket!! Hur lasersnabb är du egentligen?! (såna uttryck får man när man har tre pojkar ;-) ) Tack så jättemycket!! Nu ska jag njuta av mina vackra papper och läsa CK hela eftermiddagen!

Kramisar!!

Anonym sa...

Bettisen, kör försiktigt! Tänker på er! KRAMAR //din "bonusdotter"!!!